Monday, January 24, 2011

20Twenty.

最近洗钱好似唔受控制即水喉锦,有出务入,真可怜 ='(


原归正传,上个拜二,我家 Lily 终于贰拾岁啦。。。
Twenty twenty, no longer a Teenager. =)
我地系 MontKiara 即 Brussels Beer Cafe 食晚餐。

原谅我系自恋狂。

姐妹们。

寿星女,Marie AKA Lily =)



D 食物,妮妮即。

我即甜品,好钟意不过士多啤梨好酸 。
食完D嘢,转场去Overtime因为我地唔爽 Brussels 即态度。
连 SkyJuice, Icewater 同 Mineral Water 都分唔清楚。
我同阿雯要 SkyJuice,Lily要 IceWater,怇地竟然抷我地叁樽矿泉水。@.@


@Overtime。
D Waitress 话寿星可以获得赠送 Flaming Lamborghini 不过 Lily 唔要。
Lily 唔钟意张扬 =)




De Pastry 即 Blueberry Cheese Cake 好食。
系我同妮妮飞车去买即。 =p


由于我系 Driver, Lily 话我只可以饮 Half Pint.



Starker Aromatic 好饮过 Hoegaarden 多多声,不愧系女仔饮即啤 。
一个字, 正!

阿雯!!
KissKiss番,唔好唔开心。=)

我家妮妮酒量真唔惦。。饮佐两口袖 K.O 佐。 =p

在厕所,等紧妮妮。
影番张相先 =)
唔好打我,都话我系自恋狂。。

K.O 佐即妮妮同埋我。

拾贰点几,番归。
同怇地一齐玩好开心。。。
Heart to heart TALK is the BEST. 
希望大家唔好再将心事收埋收埋。=)
袖锦样,拜二假期又过啦。。。